ایستادگی در برابر ظلم، دشمن تراشی نیست/ دشمن به دنبال گسترش کفر در جامعه

حجت الاسلام کفیل گفت: ایستادگی در برابر ظلم و ستم و عدم دوستی با ستمکاران، دشمن تراشی نیست بلکه بر اساس قرآن عزت و استقلال خواهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «محمد ابراهیم کفیل« شامگاه شنبه( ۱۴ خرداد) در سخنرانی بزرگداشت رحلت امام‌خمینی(ره) در تیران اظهارداشت: برخی از جریان های داخلی ایستادگی در برابر دشمن را دشمن تراشی و مشکل سازی برای کشور می دانند که رهبر انقلاب پیرامون آن توضیح دادند.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به توهم برخی از افراد جامعه که سران کشورمان به دنبال ایجاد دردسر و مشکل برای مردم هستند، افزود: ایستادگی در برابر  ظلم و ستم و عدم دوستی با ستمکاران دشمن تراشی نیست بلکه بر اساس قرآن عزت و استقلال خواهی است.

 

وی ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد آسیب و بروز چالش های اجتماعی در کشور است که بر اساس قرآن تمام توطئه های آنان در جلوگیری از گسترش اسلام است.

 

وی با بیان اینکه آن ایجاد مشکلات اقتصادی و هزینه برای براندازی نظام اسلامی را مورد توجه دارند، تصریح کرد: در قرآن به این موضوع اشاره شده که سختی های اقتصادی موجب دور شدن آنان از اسلام و پیامبر می شود.

 

حجت الاسلام کفیل اذعان داشت: سران ظلم در  جهان و کافران ایجاد مشقت های زندگی در جامعه اسلامی را به منظور افزایش نارضایتی و دوری از اسلام و در نتیجه تحقق اهداف خود پیگیری می کنند.

 

وی یادآورشد: دشمن به دنبال غفلت ما از حقایت و دارایی ها هست تا اینگونه علاوه بر تحقق اهداف خود در زمان غافل بودن به کشور حمله کرده و اموال و متاع ما را برای خود تصرف کند.

 

دشمن به دنبال گسترش کفر در جامعه

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه کینه توزی آنان خیلی زیاد است، تصریح کرد: ابراز وجود در رسانه ها و مقاله جزئی از کوچکترین کینه ورزی استکبار می باشد.

 

وی اضافه کرد: آنان دست از دشمنی خود بر نمی دارند و تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا اهداف و برنامه های خود را محقق سازند.

 

حجت الاسلام کفیل با بیان ‌اینکه برخی از مواقع می بینیم که یک عملی را علیه ما انجام ندادند، تصریح کرد: چنین شرایطی به خاطر این است که توانایی نداشته یا شکست خورده اند وگرنه از هیچ کاری دریغ نخواهند کرد.

 

وی ادامه داد: قرآن در بیش از هزار سال پیش از نمونه های دشمنی و نیرنگ کافران خبر داده و باید از آن درس بگیرم و راه حق را پیش بگیریم.

کد خبر 1182530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha