مردم با وجود همه مشکلات و سختی‌ها پای اعتقادات و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

حجت الاسلام گرزین گفت: با وجود تحمیل جنگ، ترور اندیشمندان و عزیزان این ملت، تحریم های سخت و مشکلاتی که امروز داریم ملت ایران راه امام خمینی (ره) را ادامه می‌دهد و پای آرمان‌های خود ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» در مراسم ارتحال امام‌ خمینی (ره) اظهارکرد: عده ای که برای مردم اشک تمساح می ریزند هیچگاه و در هیچ صحنه ای به داد مردم نرسیدند و در کنارشان نبودند. اینها همان هایی هستند که حرمت دین خدا و اهل بیت (ع) را نگه نداشتند و اوج آن را در فتنه ۸۸ و آتش زدن خیمه های عزادارای اباعبدالله الحسین (ع) دیدیم و حالا با اهانت به امام رضا (ع) بیش از پیش دست خود را رو کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اما ملت ما این حرمت ها را خوب نگه داشتند و پای اعتقادات و آرمان هایش خوب ایستادند. همانطور که در دهه ۴۰ روزنامه اطلاعات در آن مقاله منحوس به امام خمینی (ره) هتک حرمت کرد، مردم با خواندن آن مقاله علیه این هتاکی خروشیدند و غائله ۱۵ خرداد را رقم زدند.

 

وی افزود: این حرمت نگه داشتن‌ها و ایستادن پای اعتقادات بالاخره جواب داد و خداوند این نهضتی که امام راحل شروع کرده بود را به پیروزی رساند چراکه مردم، جان خود را برای امام و اسلام می دادند. 

 

حجت الاسلام گرزین گفت: مردم زندگی خالصانه و صادقانه، نجابت و حمایت امام خمینی (ره) را از مستضعفان داخل و خارج از کشور دیدند و درک کرده بودند که امام هیچ وقت و در هیچ لحظه ای حاضر نشد آخرت خود را فدای دنیا کند.

 

وی در ادامه با اشاره به دشمنی هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در حق ملت ایران شده است، گفت: در ۴۳ سال گذشته مردم کدام کشور به اندازه ما فشار و سختی دیدند. در همان ماه های اول پیروزی انقلاب جنگ به ما تحمیل شد و عزیزان ما ترور شدند، سخت ترین تحریم ها علیه ملت ما اعمال کردند، در این ۴۳ سال اینهمه نامردی و خیانت در حق این مردم شده است اما این ملت پای آرمان های خود ایستاده است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ملت ما این درس ها را پای منبر هزار و ۴۰۰ ساله آموخته اند و هر سال در محرم شعار هیهات من الذله را تکرار می کنند. هرچقدر دشمن در فضای مجازی و رسانه های خود به دروغ بگوید که مردم از انقلاب خسته و ناامید شدند اما مردم ما همچنان در اوج سختی و مشکلات، تا یک اتفاقی می افتد از نان شب خود می زنند تا به همنوع خود کمک کنند.

 

 

 

کد خبر 1182578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha