پویش به تو از دور سلام برگزار می‌شود

فهیمه برخان گفت: پویش به تو از دور سلام یکی از برنامه هایی است که به مناسبت دهه کرامت (ع) با مشارکت اعضای کانون اجرا می شود.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، در تشریح برنامه های کانون فاطمیه در دهه کرامت، گفت: پویش به تو از دور سلام یکی از برنامه های دهه کرامت است با مشارکت اعضای کانون اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: در این پویش که راس ساعت ۲۰ شب میلاد امام هشتم برگزار می شود اعضای کانون با قرائت صلوات خاصه از راه دور زائر کوی آن حضرت می شوند.

 

وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت برپایی جشن میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) است که هم زمان در قالب یک جشن باشکوه در سالروز میلاد امام هشتم برگزار می شوند.

 

برخان ادامه داد: این جشن همراه با سخنرانی، موادی خوانی و اهدای جوایز به اسامی فاطمه و معصومه است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: برای برپایی این جشن باشکوه با کمک اعضای کانون فاطمیه آذین بندی و چراغانی می شود.

 

وی اضافه کرد: اجرای طرح ختم صلوات برای سلامتی و تعجیل در امر فرج و ظهور امام زمان (عج) از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

 

برخان در خاتمه عنوان کرد: بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی یکی از اولویت های اصلی کانون فاطمیه است و امیدواریم با بزرگداشت این دهه بتوانیم در ترویج معارف اهل بیت (ع) قدم برداریم.

کد خبر 1182580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha