راهیابی نخبه قرآنی آران و بیدگل به مسابقات سراسری قرآن دانشجویان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از موفقیت نخبه قرآنی این شهرستان در مسابقات قرآن و عترت دانشجو فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان و راهیابی به مسابقات سراسری قرآن دانشجویان خبر داد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت  گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: فعال قرآنی و حافظ  آران و بیدگلی در مسابقات قرآن و عترت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور افتخارآفرین شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: در سی و دومین دوره این مسابقات که به میزبانی مدیریت امور پردیس های استان گیلان برگزار شد، «حسین نوروزی» حافظ و فعال قرآنی خانه قرآن شهری مستغفرین بالاسحار و موسسه فرهنگی قرآن و عترت موعود عارفان آران و بیدگل در رشته حفظ کل قرآن کریم موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار افزود: این حافظ قرآن کریم با کسب رتبه دوم مسابقات دانشجو فرهنگیان، مجوز حضور در مسابقات ملی دانشجویان کشور را به دست آورد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این حافظ قرآن کریم سال گذشته در سی و یکمین دوره این مسابقات در شهر قزوین هم در رشته حفظ کل قرآن کریم موفق به کسب رتبه سوم کشوری شده بود.

 

حجت الاسلام مجیدی تبار تصریح کرد: خانه قرآن «مستغفرین بالاسحار» و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «موعود عارفان» زیر نظر استاد ابوالفضل رحیم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرد و با تربیت بیش از ۱۰۰ جوان و نوجوان حافظ قرآن، در مسابقات متعدد استانی و کشوری حائز رتبه های برتر شده است.

کد خبر 1182615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha