گرامیداشت دهه کرامت با حرکت کاروان " زیر سایه خورشید "در فلکه دوم نیرو هوایی

به مناسبت دهه کرامت و ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع)، با حرکت کاروان " زیر سایه خورشید" متشکل از خادمیاران حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، شمیم عطر بارگاه منور رضوی در منطقه ۱۳ می پیچد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه گفت:در دهه کرامت کاروان "زیر سایه خورشید" متشکل از خادمیاران حرم مطهر رضوی، با برگزاری مراسم مولودی خوانی و توزیع بسته های متبرک فضایی معنوی را در میان شهروندان منطقه ۱۳ رقم می زنند.


شهردار منطقه ۱۳ ضمن تبریک و گرامیداشت دهه کرامت از اجتماع دختران نوجوان همزمان با ولادت میلاد حضرت معصومه (س) و اجرای برنامه های شاد همراه مداحی و سرود در فلکه دوم نیروهوایی خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به برپایی شب شعر با موضوع دهه کرامت و دعوت از شاعران علاقه مند به آستان مقدس علی ابن موسی الرضا ( ع) و ..گفت: تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم در جشن ها و برنامه های فرهنگی و هنری و یا حضور در منزل شهید از جمله اولویت های منطقه ۱۳ در این دهه می باشد.

علی احمدی افزود:برگزاری جشن کرامت، برپایی میزخدمت (مشاوره)، ايستگاه های صلواتی و فرهنگی در مساجد و محلات، کارگاه حجاب و عفاف، مسابقه کتابخوانی حدیث رضوی، دیدار با خانواده شهید، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، معرفی و رونمایی کتاب با حضور نویسندگان و کارشناسان از برنامه های در نظر گرفته شده منطقه ۱۳ به مناسبت این ایام است.


 

کد خبر 1182627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha