دل‌های مردم روستای کریمو و مصعبی روانه مشهد الرضا(ع) شد

کاروان خدام حرم رضوی و حاملان پرچم سبز گنبد حرم ملکوتی امام هشتم شیعیان در روستای کریمو و مصعبی از توابع شهرستان سرایان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، در پنجمین روز از دهه کرامت، کاروان زیر سایه خورشید امروز (۱۵ خرداد) وارد خراسان جنوبی شدند و در اولین دیدار در شهرستان سرایان حاضر شده و با حمل پرچم متبرک امام مهربانی ها و با نوای دلنشین «ای صفای قلب زارم هر چه دارم از تو دارم» همراه با مردم به زیارت امامزاده سلطان کریم شاه روستای کریمو و امامزاده سلطان مصیب روستای مصعبی رفته و از کنار قبور مطهر این امامزادگان به امام رئوف(ع) عرض ارادت داشتند و با اشک چشم جواز نوکری در دهه کرامت را از ولی نعمتشان دریافت کردند.

 

در این مراسم خادمان حرم رضوی با حمل پرچم سبز گنبد ملکوتی حرم امام رضا (ع) و توزیع بسته‌های تبرکی نمک و نبات بین مردم مشتاق فضای این روستاها را مشهد گونه کردند.

 

حجت الاسلام «مهدی فاطمی»، مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید به کرامات و عنایات امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: این کاروان با حضور خود در شهرستان ها و روستاها عطر حرم رضوی را گسترش می دهند و دل ها را روانه صحن و سرای حرم رضوی می کنند.

 

خداقوت خدام رضوی به نیروهای هلال احمر و آتش نشانی

در ادامه خادمین حرم رضوی با همراه داشتن پرچم منور بارگاه ملکوتی حرم امام رضا(ع) برای عرض خداقوت با کارکنان هلال احمر پایگاه بین راهی شهید محبوبی سرایان و ایستگاه آتش نشانی این شهرستان دیدار کردند.

 

خادمان بارگاه منور ثامن الحجج(ع) با حضور خود در پایگاه بین راهی هلال احمر و ایستگاه آتش نشانی این پایگاه ها را آکنده از شمیم معطر حرم هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت کردند.

 

روحانی کاروان زیر سایه خورشید در بین کارکنان هلال احمر اظهار کرد: اعضای هلال احمر مشکل گشای مردم هستند و کاری که با اخلاص و داوطلبانه باشد مورد توجه ائمه اطهار(ع) قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام فاطمی افزود: حضور خدام همراه با پرچم منور حرم رضوی در شهرها و روستاها سبب ارتقای فرهنگی و معنوی در جامعه می شود و حرم مطهر را گسترش می دهند.

 

همچنین کاروان زیر سایه خورشید امروز با گروه جهادی پخت نان خواهران مدرسه کمالی سرایان دیدار داشتند و در پایان هم مدیحه سرایی توسط خادمان حرم مطهر رضوی انجام شد. این گروه جهادی خواهران در ایام ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد امسال پخت یک هزار قرص نان را انجام دادند که بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود.


 

گفتنی است، طی ایام دهه کرامت کاروان گروه یک زیر سایه خورشید در شهرهای زیرکوه، درمیان، سربیشه، نهبندان، خوسف و بیرجند و گروه دو کاروان در شهرهای سرایان، بشرویه، قاین، فردوس و طبس حضور می یابند.

کد خبر 1182638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha