نشست طلاب و روحانیون فارس به صورت ماهانه با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شود

حجت الاسلام کلانتری گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم نقش موثری ایفا کردند و نشست طلاب و روحانیون فارس به صورت ماهانه با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «ابراهیم کلانتری»، عصر امروز (یکشنبه 15 خرداد) در دومین نشست روحانیون و طلاب استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: ۱۵ خرداد آغاز حرکت حوزه علمیه، مرجعیت شیعه و عالمان در تاریخ سیاسی ایران اسلامی به شمار می رود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به آغاز حرکت انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در ۱۶ مهر ۱۳۴۱ ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲ راه خود را شروع کرد تا ۲۲ بهمن ۵۷ که به پیروزی بزرگ دست یافت.

وی اضافه کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه به ویژه حوزه علمیه قم نقش موثری ایفا کردند که افتخار بزرگی برای روحانیت شیعه است.

حجت الاسلام کلانتری تاکید کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی اسلامی و مقدمه ای برای انقلاب امام زمان (عج) است و باید نشست طلاب و روحانیون فارس به صورت ماهانه با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شود.

کد خبر 1182646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha