انتشار ویژه نامه سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در یونان

ویژه نامه سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت فرارسیدن سی و سومین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و به منظور تبیین اندیشه های والای حضرت امام خمینی(ره) و شناخت هر چه بیشتر جامعه یونانی از ایشان، ویژه نامه ای در 27 صفحه به زبان یونانی در سایت و صفحات اجتماعی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان منتشر شد.
نسخه الکترونیکی این ویژه نامه به همراه یادداشتی از رایزن فرهنگی کشورمان در یونان از طریق پست الکترونیک برای 3000 نفر از مخاطبان رایزنی فرهنگی ارسال شد.
در بخشی از این یادداشت آمده است: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران از عالمان متعهد و بیداری بود که هم در عرصۀ اندیشه و هم در میدان عمل پرچم مبارزه برای احیاء اندیشۀ ظلم ستیزی و عدالتخواهی را در دوران معاصر برافراشت. این مرد بزرگ با زیست زاهدانه و مشی حمایت از مظلومان جهان، الگوی جدید از سبک رهبری را پیش چشم ما گشود. امروز در سوگ سی و سومین سالگرد ارتحال این رهبر فقید و عالم برجسته هستیم و بدین مناسبت ویژه نامه ای مشتمل بر زندگینامه و تبین آراء و دیدگاه ایشان برای شما ارسال می گردد.  
برخی از عناوین این ویژه نامه که علاوه بر انتشار در قالب مجله الکترونیک به صورت مقالات جداگانه در سایت رایزنی بارگزاری شد عبارتند از: امام خمینی (ره) از تولد تا وفات، امام خمینی (ره) شخصیتی علمی و سخنوری قهار، امام خمینی (ره) و حمایت از نهضت های انقلابی، امام خمینی (ره) و زیست معنوی، امام خمینی (ره) و  انقلاب اسلامی ایران، جایگاه زنان در اندیشه امام خمینی (ره)، جهان بینی حضرت امام (ره)، اخلاق و معنویات از دیدگاه امام راحل (ره)، سفر آسمانی امام خمینی (ره)، بخش هایی از وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره).
لازم به ذکر است، این مجله علاوه بر انتشار در صفحات مجازی (اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و تامبلر) در سایت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان بارگزاری شد و  برای مخاطبین یونانی از طریق ایمیل ارسال شد.
همچنین، این مجله در کتابخانه الکترونیک سایت جامعه و فرهنگ ایران به آدرس  www.iranculture.gr/imam در دسترس عموم قرار گرفته است. 
کد خبر 1182682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha