نشست بررسی فرق ضاله دراراک برگزار می شود

مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه استان مرکزی از برگزاری دومین نشست بررسی فرق ضاله با عنوان" شیطان پرستی" در اراک خبر داد و گفت: این سلسله نشست ها با هدف شناساندن فرقه های انحرافی به جوانان برگزار می شود.

پیمان عین القضاتی، مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه استان مرکزی، به خبرنگار شبستان گفت: دومین نشست بررسی فرق ضاله با عنوان شیطان پرستی از سلسه نشست های بررسی فرقه های انحرافی است که به همت کمیته پژوهش انجمن قرآن و نهج البلاغه استان مرکزی برگزار می شود.


وی افزود: این سلسله نشست ها با هدف شناساندن فرقه های انحرافی به ویژه فرقه انحرافی شیطان پرستی به افراد جامعه به ویژه نسل جوانان و نوجوان برگزار می شود.

 

مسئول انجمن قرآن و نهج البلاغه استان مرکزی ادامه داد: دشمنان اسلام همواره درصدد ضربه زدن به جامعه اسلامی ایران و به انحراف کشاندن نسل سوم انقلاب هستند که برگزاری این نشست ها راهی برای شناساندن چهره پلید آنان و خنثی کردن توطئه هاست.

 

عین القضاتی تبین فرهنگ دینی در جامعه را ضروری دانست و اذعان داشت: افراد جامعه باید با آگاهی از افکار شوم و هجمه فرهنگی دشمنان این توطئه ها را خنثی کنند.

 

وی افزود: این نشست، ششم بهمن سال جاری، ساعت 3 عصر با حضور آقای رئوفی پور، از اساتید حوزه و دانشگاه در فرهنگسرای آیینه شهر اراک برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 11827

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha