طرح «تلاوت نور» در امامزاده سید ابراهیم (ع) لاهرود برگزار شد

رابط کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود گفت: طرح «تلاوت نور» و هدیه ثواب آن به روح پرفتوح امام راحل (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد ویژه اعضای این کانون برگزار شد.

«ابراهیم اسبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «تلاوت نور» همزمان با گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود برگزار شد.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) افزود: اعضای کانون با شرکت در  طرح تلاوت نور، ثواب تلاوت قرآن کریم را به روح مطهر و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی هدیه کردند .

 

وی ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تلاش برای تعمیق شناخت نوجوانان و جوانان از سیره تربیتی و اجتماعی امام راحل (ره) در زمره اهداف مهم اجرای این طرح بود.

 

اسبری اظهار داشت: در این طرح، اعضای کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) و زائران و مجاوران حرم مطهر هنگام تشرف به بارگاه ملکوتی آن حضرت و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و مغرب مبادرت به تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن کریم کردند.

 

رابط فرهنگی کانون فرهنگی هنری امامزاده سید ابراهیم (ع) شهر لاهرود تصریح کرد: تلاش کردیم با اجرای مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل (ره ) و چنین برنامه های قرآنی در راستای تبیین شخصیت ملکوتی و مکتب امام (ره) برای نوجوان و جوانان اعضای کانون گام موثری برداریم.

 

وی خاطر نشان کرد: راه و روش امام خمینی (ره) برگرفته از آموزه های دینی و قرآنی بود و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، نام او پرچم انقلاب، راه او راه انقلاب و اهداف او اهداف این انقلاب است، راه او راه ما، هدف او هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست.

 

اسبری یادآور شد: امام خمینی (ره) در پرتو ایمان به خدا و بر پایه تکلیف اسلامی و آموزه های قرآن و عترت و الهام از نهضت پربار حسینی و اتحاد مردم و با مجاهدت ها و مبارزات خستگی ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فرو ریخته و پرچم با شکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.

کد خبر 1182714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha