زمینه ورود شرکت های دانش بنیان به منطقه ویژه اقتصادی جهرم فراهم شد

رضایی کوچی گفت: شرکت‌های دانش بنیان باید توان خود را افزایش داده و به تدریج در شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی مستقر شوند‌‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی» امروز (دوشنبه ۱۶ خرداد) در بازدید از شرکت‌های دانش بنیان و‌ خط تولید محصولات شرکت‌های مستقر در مرکز رشد و فناوری جهرم، گفت: شرکت‌های دانش بنیان جهرم محصولاتی تولید می‌کنند که از کیفیت خوبی برخوردار است.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این شرکت‌ها باید تلاش کنند که زمینه صادرات محصولات خود را به خارج از کشور فراهم آورند، افزود: از طریق ظرفیت‌ بانک‌ها و بنیاد برکت و نهاد علمی ریاست جمهوری با ارائه طرح‌ها و ایده‌ها از این شرکت‌ها حمایت می‌کنیم.

 

وی بیان کرد: شرکت‌های دانش بنیان باید توان خود را افزایش داده و به تدریج در شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی مستقر شوند‌‌.

 

رضایی کوچی عنوان کرد: در موافقتی که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام گرفته برای شرکت‌هایی که ظرفیت‌شان از مکان حال حاضر مرکز رشد بیشتر است ولی هنوز توانایی حضور در شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی ندارند، مدلی تعریف و مجموعه ای ایجاد می شود.

 

کد خبر 1182734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha