ثبت نام از نخبه گان مهارتی برای بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت آغاز شد

درویشی گفت: نخبگان مهارتی متولدین ۱۲دی ماه سال۱۳۸۰ به بعد برای حضور در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت می توانند با مراجعه به سامانه www.worldskills.ir در یکی از ۴۳ حرفه آموزشی تا ۱۷ تیرماه سالجاری ثبت نام نمایند .

«سید حسین درویشی»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، اظهار کرد: بزرگترین رویداد آموزش فنی و حرفه ای کشور ، مسابقات ملی مهارت است که بستری مناسب برای رقابت سالم بین مهارت‌آموختگان و عرصه کشف استعدادهای فنی و حرفه ای در جامعه است .

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران در خصوص سوابق حضور مازندران در مسابقات ملی مهارت گفت: تا کنون نوزده دوره مسابقات ملی مهارت در کشور برگزار شده که قریب اتفاق در تمامی اداوار نخبگان مهارتی مازندران صاحب عنوان بوده و به عنوان عضو تیم ملی مهارت جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی اعزام و در این عرصه نیز باعث برافراشته شدن پرچم ایران عزیزمان شدند .

 

وی از ثبت نام نخبگان مهارتی برای حضور در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد و یادآورشد: برای حضور در این دوره از مسابقات، مهارت آموختگان توانمند و متولدین  ۱۲دی ماه سال۱۳۸۰ به بعد می توانند با مراجعه به سامانه www.worldskills.ir در یکی از 43 حرفه آموزشی تا 17 تیرماه سالجاری ثبت نام نمایند .

 

درویشی ادامه داد: این رویداد در سه مرحله شهرستانی هفته اول مرداد ، استانی هفته پایانی شهریور  و ملی نیمه دوم آذر برگزار می شود که نهایتا نخبگان هررشته به عنوان منتخبین تیم ملی مهارت تعیین و پس از طی اردوهای مختلف ملی ، نخبه مهارتی تیم جمهوری اسلامی تعیین و به مسابقات جهانی اعزام می شود .

کد خبر 1182770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha