حضور خادمان حرم رضوی در امام زاده قیس روستای ارجنک

گنجی گفت: همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم مطهر رضوی با هماهنگی و تلاش کانون فرهنگی هنری «قدسیان» و همکاری هیئت امنا و کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در حرم امام زاده قیس روستای ارجنک حضور یافتند.

«فرزانه گنجی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم مطهر رضوی با هماهنگی و تلاش کانون فرهنگی هنری «قدسیان» و همکاری هیئت امنا و کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در حرم امام زاده قیس روستای ارجنک حضور یافتند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «قدسیان» مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک ادامه داد: خادمان امام رضا (ع) در حالی که نوای صلوات خاصه امام رضا (ع) در حرم امام زاده قیس طنین ‌انداز شده بود به روستای ارجنک  قدم گذاشتند و مردم اشک دیدگانشان را فرش راه خادمین کردند.

 

وی ابراز کرد: خادمان در میان انبوه مشتاقانی که در حرم امام زاده قیس روستای ارجنک با گل و اسپند در انتظار آنان بودند قرار گرفتند و پرچم گنبد مطلای حرم امام رضا (ع) را در اختیار عاشقان حریم رضوی قرار دادند. 

 

گنجی گفت: عاشقان علی ‌بن ‌موسی ‌الرضا (ع) در روستای ارجنک، یک به یک دست بر پرچم امام رئوف (ع) می‌کشیدند و بعد از تبرک ‌جویی حاضران، خدام به ذکر مدیحه ‌سرایی پرداختند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «قدسیان» مسجد فاطمه الزهرا (س) روستای ارجنک ادامه داد: سخنرانی، مولودی خوانی و شعر خوانی از بخش های این برنامه معنوی با شرکت اقشار مردم بود.

 

وی ابراز کرد: حضور تعدادی از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) در این مراسم که حامل پرچم منور گنبد حرم امام رضا (ع) نیز بودند حال و هوای معنوی بسیار خوبی را در صحن و سرای امام زاده قیس روستای ارجنک ایجاد کرده بود.

 

گنجی گفت: دهه کرامت فرصتی برای معرفت افزایی است و توجه به مسائل معرفتی و عمق بخشی به مسائل دینی به ویژه جایگاه امامت و ولایت در ویژه برنامه ‌های این دهه ضروری است.

 

وی تصریح کرد: از میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است که هرساله برنامه‌های متنوعی توسط کانون فرهنگی هنری «قدسیان»، هیئت امنا و کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی تدارک دیده می‌شود.

 

کد خبر 1182779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha