مسابقه بزرگ با کریمان به مناسبت دهه کرامت

سلیمانی از برگزاری مسابقه بزرگ با کریمان همزمان با دهه کرامت در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور خبر داد.

«امیر سلیمانی» ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیه و حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تبیین سیره و منش معصومین در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

 

معاونت فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی، افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی برای این مهم است و باید با برگزاری برنامه های مختلف به معرفی سیره و منش اهل بیت(ع) در جامعه به ویژه در بین نسل جوان بپردازیم.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ با کریمان بیان کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه، جهت مشاهده منبع سوالات و نحوه شرکت به آدرسhttps://atabat.org/00012v  مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول ادامه داد:  به هشت نفر از کسانی که پاسخ صحیح را ارسال نمایند به قید قرعه نگین، آب سرداب و تربت حرم سیدالشهدا علیه السلام اهدا می شود.

 

معاونت فرهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بیان کرد: زمان پاسخگویی به سوالات از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) می باشد.

 

سلیمانی با بیان اینکه خیرین و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای مشارکت و پرداخت نذورات خود نیز می توانند با عتبات عالیات همکاری داشته باشند، افزود: عزیزان می توانند از طریق شماره کارت: 5892_9010_4408_9570نزد بانک سپه، ۹۱۲۴ _۰۲۹۹ _۷۳۷۰ _۶۰۶۳ بانک مهر ایران و یا شماره گیری کد دستوری : #۷۲* نذورات خود را جهت تکمیل طرح ها و بازسازی حرمین شریفین واریز کنند.

کد خبر 1182781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha