خرید گندم در خراسان شمالی آغاز شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: خرید گندم از کشاورزان استان آغاز شده و این اقدام در مناطق گرمسیر همچون جاجرم در حال انجام است.

«سیدجلال موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: خرید گندم در ۲۴ مرکز انجام می شود و در صورت نیاز شمار این مراکز افزایش می یابد.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان خرید بیش از ۱۰۰ هزار تُن گندم را پیش بینی کرده و امید می رود امسال میزان تحویل این محصول به دولت به وسیله کشاورزان افزایش یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: گندم به صورت تضمینی با قیمت مصوب ۱۰۵ هزار ریال و با احتساب ۱۰ هزار ریال به عنوان هدیه در مجموع به قیمت ۱۱۵ هزار ریال خریداری می شود.

 

موسوی افزود: خرید گندم در سال زراعی جاری تنها از طریق سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی انجام می‌شود و به تولیدکنندگان توصیه می‌شود که نسبت به ثبت و به روز رسانی اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی درباره خرید گندم محلی از کشاورزان استان گفت: تاکنون بیش از پنج هزار و 200 تُن گندم بذری و محلی از کشاورزان استان خریداری شد و کشاورزان می توانند گندم های محلی مانده از سال گذشته را به سیلوی دولتی شهید سردار سلیمانی بجنورد تحویل دهند.

 

 

کد خبر 1182805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha