کاروان زیرسایه خورشید در کوهسار/ عطر رضوی در چندار پیچید

کاروان زیر سایه خورشید دوشنبه ۱۶ خرداد با حضور در شهر کوهسار و بخش چندار حال و هوای آستان مقدس رضوی را در دهه کرامت برای مردم کوهسار به ارمغان آوردند.

خبرگزاری شبستان - استان البرز: کاروان زیر سایه خورشید دوشنبه ۱۶ خرداد با حضور در شهر کوهسار و بخش چندار حال و هوای آستان مقدس رضوی را در دهه کرامت برای مردم کوهسار به ارمغان آوردند. 

 

شهر کوهسار از جمله شهرهای شهرستان ساوجبلاغ با آب و هوای کوهستانی است. رودخانه کردان رود در حاشیه شرقی این شهر است و از سمت شمال غربی به کرج می رسد. روستاهای چندرا و قلغع سلیمان خانی به ویژه گنج تپه و سیاه تپه خوروین از مناطق باستانی این شهر با قدمت تاریخی استان البرز است. 

 

خادمان و مبلغین آستان مقدس نورانی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در نخستین گام با حضور در گلزار شهدای این شهر با شهداء تجدید پیمان بستند، غبار روبی گلزار شهدای این شهر از برنامه های این دیدار بود.

 

 

« حجت الاسلام محمدی» در ابتدای ورود کاروان زیرسایه خورشید به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: حضور کاروان زیرسایه خورشید در ایام دهه کرامت فرصت ترویج و تبین فرهنگ رضوی است.

 

امام جمعه کوهسار اظهار کرد: اینکه در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا(ع) پرچم آستان قدس رضوی در سطح شهر در میان دوستداران اهل بیت(ع) می چرخد موجی از هم افزایی و همراهی را فراهم می کند و برکات بسیاری دارد. 

 

وی ادامه داد: حضور خادمان رضوی در سطح شهر کوهسار حال و هوای شهر را متحول کرده است و موجی از شادی و نشاط را میان مردم ایجاد کرده است. 

 

امام جمعه کوهسار خاطرنشان کرد: ویژه برنامه هایی اعم از دیدار با کودکان بهزیستی، حضور در خانه سالمندان، توزیع بسته های متبرک نبات و نمک، همچنین دیدار با خانواده شهداء، ایثارگران و بسیجیان برای این دیدار در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1182814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha