گرامیداشت مقام شاهچراغ در هفت کوچه رادیو فرهنگ

برنامه «هفت کوچه» دوشنبه ۱۶خرداد با موضوع جایگاه معنوی شاهچراغ در فرهنگ مردم از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، «هفت کوچه» برنامه‌ ای از گروه جامعه رادیو فرهنگ است که به معرفی فرهنگ مردم اختصاص دارد در این برنامه به مناسبت بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ علیه السلام فرزند بزرگوار امام موسي كاظم علیه السلام جایگاه شاهچراغ در بین مردم مورد بررسی قرار می گیرد.

ششم ذی القعده مصادف است با روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ علیه السلام فرزند بزرگوار امام موسي كاظم علیه السلام است.

به مناسبت پاسداشت دهه ی کرامت و روز بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ علیه السلام در این روز مردم از اقصی نقاط ایران اسلامی به ویژه استان فارس به آستان مقدس حضرت احمد ابن موسی علیه السلام شرفیاب می شوند و نسبت به ساحت مقدس آن حضرت ادای احترام می کنند و حاجات و آرزوهایشان را از آن آستان مقدس طلب می نمایند. پیاده آمدن بسیاری از افراد که از دیگر شهرهای استان فارس به این حرم مشرف می شوند و اجرای ده ها برنامه ی فرهنگی و معنوی دیگر نشان دهنده عشق و علاقه این مردم ولایتمدار به این امام زاده جلیل القدر است.  

برنامه هفت كوچه به تهیه كنندگی هادی موسوی نژاد و اجرای سكینه ارجمندی ساعت ۹:۰۰روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ پخش می شود.

کد خبر 1182820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha