استفاده از ظرفیت کنشگران برای تبیین و اجرای سیاست های جمعیتی

حجت الاسلام پورآرین گفت: در بحث ترویج سبک زندگی اسلامی به خصوص جمعیت و فرزندآوری، از کنشگران و فعالان این حوزه می خواهیم برای تحقق این گفتمان برنامه بنویسند و این گفتمان را ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «یوسف پورآرین» در نخستین نشست توانمندسازی فعالان حوزه جمعیت و فرزندآوری که امروز (دوشنبه ۱۶ خرداد) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، بیان کرد: در مقطع کنونی سازمان تبلیغات اسلامی ۲ اولویت اصلی دارد و این سازمان، سازمان تبلیغات قدیم نیست و سند تحول برای آن نوشته شده و ما مأموریت یافتیم این سند را پیاده سازی کنیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: ۲ مأموریت اصلی برای مقطع کنونی تعریف شده است که یک موضوع جهاد تبیین و گفتمان سازی در موضوعاتی است که مقام معظم رهبری به عنوان اولویت مطرح می کنند بنابراین این رویکرد اصلی سازمان تبلیغات با نگاه تحولی است.

 

وی عنوان کرد: سازمان تبلیغات مأموریت دارد به واسطه حلقه های میانی و فعالان این حوزه، مطالب و مباحث اولویت دار انقلاب اسلامی و نظام را که مقام معظم رهبری مشخص می کنند، توسط فعالان و راهبران حلقه های میانی به توده های مردم برساند.

 

حجت الاسلام پورآرین اعلام کرد: اولویت نخست ما شناسایی کنشگران در مأموریت های اصلی و مبانی انقلاب و گفتمان هایی است که رهبری ایجاد می کنند از جمله ترویج سبک زندگی اسلامی به خصوص جمعیت و فرزندآوری و از کنش گران و فعالان این حوزه می خواهیم برای تحقق این گفتمان برنامه بنویسند و این گفتمان را ترویج دهند.

 

وی گفت: ما باید قزوین را در این حوزه پایلوت کنیم و تمام قد در این حوزه هستیم و مقام معظم رهبری به شدت بر این مهم تأکید دارند و سعی می کنیم کنش گران این حوزه را شناسایی کرده و چندین جلسه داشته باشیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: ما در این جریان کمک مجموعه های فعال در این حوزه را نیاز داریم و با همفکری و همکاری کردن این اتفاق رقم می خورد.

 

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری می فرمایند «در این روزگار و هرچه می گذرد تجمع اصحاب حق را واجب تر و فوری تر احساس می کنیم»، این تعامل و هم افزایی به شدت نیاز است و ما به شدت به آن معتقد هستیم.

 

کد خبر 1182866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha