بسیج رسانه فارس در متصل کردن مطالبه‌ گران به مسئولان پاسخگو نقش مهمی ایفا می کند

سردار بوعلی گفت: نقش آفرینی در ابعاد مختلف جامعه، رسالت و ماموریت بسیج رسانه است و می تواند در متصل کردن مطالبه‌ گران به مسئولان پاسخگو نقش مهمی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (دوشنبه 16 خرداد) در پاتوق مطالبه ‌گری بسیج رسانه فارس گفت: مطالبه گری یک فرهنگ است و باید نهادینه شود و راه اندازی پاتوق مطالبه ‌گری از اقدامات خوب و نوینی است که به همت بسیج رسانه فارس در استان راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: ورود مطلوب رسانه ها به پاتوق مطالبه ‌گری موجب انتقال پاسخ درست مطالبات به مردم خواهد شد زیرا رسانه در انتقال واقعیت ها به جامعه نقش موثری ایفا می کند.

وی با تقدیر از همکاری بسیج کشاورزی در پاتوق مطالبه‌ گری‌ های قبلی بیان کرد: از نگاه مسئول سازمان بسیج مستضعفین در سفر به فارس، برگزاری پاتوق مطالبه ‌گری اقدام موثری به شمار می رود.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: استفاده از ظرفیت های پاتوق مطالبه گری توسط اقشار مختلف بسیج موجب می شود تا بسیح، معنی واقعی ‌تر خود را نشان ‌دهد.

وی اضافه کرد: نقش آفرینی در ابعاد مختلف جامعه، رسالت و ماموریت بسیج رسانه است و می تواند در متصل کردن مطالبه‌ گران به مسئولان پاسخگو نقش مهمی ایفا کند.

سردار بوعلی تاکید کرد: ایجاد فضای آرام و بدون تنش برای مطالبه‌ گری در پاتوق مطالبه ‌گری بسیج رسانه فارس اقدام تازه ای است و  رضایت ‌مندی دامداران و ورود مسئولان جهاد کشاورزی به مسائل روز دامداران و ایجاد یک فضای خوب میان دامداران و مسئولان از نتایج مطلوب این پاتوق است.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: تداوم مطالبه گری به این شکل در سطح جامعه و استان فارس موجب می شود تا قبل از اینکه موضوعی به معضل تبدیل شود، حل و رفع شود.

کد خبر 1182869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha