کاروان «زیر سایه خورشید» به استان سمنان سفر کرد

به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به استان سمنان سفر کرد و در اولین مرحله وارد شهرستان میامی شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، خادمان رضوی در این سفر با عزیمت به روستاهای مختلف شهرستان میامی با قشرهای مردم این مناطق دیدار و در برنامه های بزرگداشت دهه کرامت شرکت کردند.

 

اعضای کاروان زیر سایه خورشید در این سفر با حضور در روستاهای منطقه محروم پل ابریشم، کلاته های شرقی و سایر مناطق شهرستان میامی عطر حرم رضوی را در این مناطق به مشام دوستداران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) رساندند.

 

مردم شهرستان میامی نیز با استقبال پر شور از خادمان رضوی با تبرک جستن از پرچم متبرک حرم رضوی نسبت به امام رئوف ابراز ارادت کردند.

 

دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در مساجد، دیدار با خانواده نیازمندان و حضور در مراکز درمانی از  برنامه های خادمان آستان قدس رضوی کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان میامی بوده است.

 

اعضای این کاروان در ادامه حضور در استان سمنان به شهرها و بخش های مختلف سفر و با مردم و ارادتمندان به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) دیدار و در برنامه های مختلف بزرگداشت دهه کرامت شرکت می کنند.

کد خبر 1182882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha