۴۹ طرح ارتباطی در لرستان به بهره برداری می رسد

صارمی گفت: ۴۹ طرح ارتباطی از ابتدای امسال در شهرستان های خرم‌آباد و چگنی آغاز شده است که تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مجتبی صارمی» امروز در دیدار «مرتضی محمودوند» نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این اقدام در راستای توسعه زیرساخت های شبکه ارتباطی در این شهرستان ها و ارتقای سطح دسترسی مردم به شبکه ملی اطلاعات صورت گرفته است.

 

وی افزود: امسال از طرف مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری ( USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ۴۹ پروژه ارتباطی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار خرم آباد و چگنی جهت احداث و نصب سایت های ارتباطی جدید و یا ارتقای فناوری اپراتورهای همراه اول و ایرانسل از نسل دوم به چهارم ابلاغ شده و در دست اقدام است.

 

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان بیان کرد: کاهش شکاف دیجیتال، توسعه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات، توسعه اشتغال و افزایش رفاه ساکنین مناطق روستایی از اهداف این طرح ها می باشد.

 

وی افزود: ساکنان ۲ هزار و ۶۶۰ روستای این استان تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار گرفته و به اینترنت دسترسی دارند و حدود ۸۵ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار لرستان تحت پوشش شبکه‌های تلفن همراه هستند.

کد خبر 1182891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha