یاد امام (ره) باید همیشه در جامعه پررنگ باشد

موحدیان با تاکید بر اینکه یاد امام راحل همیشه باید در جامعه پررنگ باشد، گفت: مخاطب اصلی این فرمایشات و تاکیدات، جوانان گام دومی انقلاب هستند که باید در این مسیر گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» در چهل و دومین جلسه علنی شورای شهر مشهد به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت ۱۴ خرداد اشاره داشت و گفت: ایشان در این سخنرانی، با خطاب قرار دادن جوانان، به آنها تاکید فرمودند که نباید اجازه داد دشمن و معاندین، از انقلاب هویت‌زدایی کنند؛ موضوع بسیار مهمی که این روزها، ضدانقلاب در فضای مجازی روی آن تمرکز دارد.

 

رئیس شورای شهر مشهد با تاکید بر اینکه یاد امام راحل همیشه باید در جامعه پررنگ باشد، افزود: مخاطب اصلی این فرمایشات و تاکیدات، جوانان گام دومی انقلاب هستند که باید در این مسیر گام بردارند.

 

وی ضمن تبریک ۱۶ خردادماه، روز جهانی «محیط‌زیست»، تصریح کرد: مدیریت شهری و شهرداری سهم بسزایی در ارتقاء شاخص‌های زیست‌محیطی شهری دارد و از تمامی کارشناسان و کارگران این حوزه کمال و تقدیر و تشکر را داریم.

 

موحدیان با گرامیداشت دهه کرامت، این ایام را متعلق به امام‌رضا(ع) دانست و گفت: از دیرباز این خطه، قبله آمال بسیاری از علاقه‌مندان و عاشقان اهل‌بیت(ع) بوده که هرساله پذیرای میلیون‌ها زائر است؛ وظیفه مدیریت شهری ارائه خدمات مطلوب به این زائران و تسهیل شرایط برای آنها بوده که در تعطیلات اخیر هم به خوبی این مهم را شاهد بودیم.

 

رئیس شورای شهر مشهد به پروژه ساماندهی اراضی پادگان لشکر ۷۷ ارتش اشاره کرد و افزود: در روزهای تعطیل، کارشناسان و کارگران مدیریت شهری، شبانه‌روز مشغول این پروژه بودند تا رفت و آمد و تردد زائران و مجاوران در هسته مرکزی شهر را تسهیل ببخشند؛ از زحمات حوزه عمران‌، حمل‌ونقل و ترافیک و همچنین حوزه خدمات‌ و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

وی گفت: امیدواریم با همین پشتکار و همت، ساماندهی اراضی ارتش در سریعترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد، اولویت مدیریت شهری در گام نخست، بازگشایی معابر واقع در پادگان است و پس از تحویل پروژه، مطالعات را جامع‌تر دنبال می‌کنیم.

کد خبر 1182919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha