باید عظمت امام رضا (ع) را به جهانیان معرفی کنیم

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ما باید عظمت امام رضا (ع) را به جهانیان معرفی کنیم؛ زیرا وقتی زیبایی‌های زندگی این امام بزرگ نمایان شود، بسیاری از مردم جهان به سمت خوبی‌های ثامن‌الحجج (ع) و سایر ائمه (ع) حرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» امروز دوشنبه و در ششمین روز از دهه کرامت در دیدار اعضای کاروان خُدّام زیر سایه خورشید حضرت رضا (ع) و آیین آغاز برنامه‌های اجرایی زیست‌بوم طیب در استان، ضمن گرامیداشت دهه کرامت، با اشاره به اهانت اخیر دشمنان به امام رضا (ع) در قالب فیلمی سیاه، اظهار داشت: دشمنان اهداف زیادی را در سر می‌پرورانند و با استفاده از فیلم‌ها و فضای رسانه‌ای سعی در بدنام کردن امام رضا (ع)، دین مبین اسلام و اهل‌بیت (ع) دارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه رویه بدنام کردن اسلام در طول تاریخ وجود داشته است، تصریح کرد: دشمنان زمانی سعی در بدنام کردن امام حسین (ع) و دیگر اهل‌بیت (ع) را داشتند؛ ولی حقیقت همچنان زنده است و نام نیک امامان بر تارک تاریخ می‌درخشد.

 

امام‌جمعه بجنورد افزود: اگر همه اتاق فکرهای کشورهای معاند جمع شوند می‌توانند تنها چند روز با تبلیغات رسانه‌ای، علیه اهل‌بیت (ع) و دین مبین اسلام جوسازی کنند؛ ولی بعد از مدتی نیرنگشان برملا و حقیقت زنده می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: در مقابل ما باید عظمت امام رضا (ع) را به جهانیان معرفی کنیم؛ زیرا وقتی زیبایی‌های زندگی این امام بزرگ نمایان شود، بسیاری از مردم جهان به سمت خوبی‌های ثامن‌الحجج (ع) و سایر ائمه (ع) حرکت خواهند کرد.

 

وی در ادامه به عملکرد موسسه کیفیت رضوی اشاره کرد و افزود: این مؤسسه به‌عنوان مجری طرح زیست‌بوم طیب وظیفه استقرار و تجاری‌سازی نشان طیب در بسیاری از محصولات را دارد و باید به‌گونه‌ای عمل کند که این نشان به آستان قدس گره بخرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه زیست‌بوم طیب نوعی استاندارد است و این نشان باید جهانی شود، ادامه داد: موضوع حلال و دیگر مسائل زیست اسلامی باید در این طرح مورد تأکید قرار گیرد تا مردم با خیال راحت محصول را خریداری کنند.

 

گفتنی است، نشان طیب توسط موسسه کیفیت رضوی بر اساس مبانی هستی شناسانه اسلام و در راستای تحقق سبک زندگی و تمدن نوین اسلامی طراحی‌ شده که الزامات آن در قالب استانداردهای فرایندی و سیستمی بر روی محصولات، خدمات و سازمان‌های متقاضی اعمال می‌شود.

 

 

کد خبر 1182956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha