سیستان و بلوچستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آیین پرچم گردانی پرچم مطهر حرم امام رضا (ع) در نقاط مختلف استان انجام می شود، گفت: سیستان و بلوچستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود.

 علی هوشمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید شامل پرچم مطهر و خادمان حرم رضوی برای نهمین سال متواری صبح امروز وارد شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان شدند و مورد استقبال دوستداران اهل بیت علیهم السلام قرار گرفتند.

 

دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید سیستان و بلوچستان افزود: این کاروان قرار است به مدت یک هفته میزبان مردم خونگرم و‌مهمان نواز استان باشد و طی این مدت برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی  انجام دهند.

 

وی با اشاره به استقبال پرشور مردم از این کاروان در سالهای گذشته چشمگیر دانست و گفت:  سرکشی از زندانیان و خانواده های نیازمندان، عیادت از بیماران و توزیع هدایای متبرک آستان قدس رضوی از دیگر برنامه های این کاروان است.

 

هوشمند تاکید کرد: خادمان حرم رضوی پس از شهرهای کنارک، چابهار ، نیکشهر ، ایرانشهر و سراوان، روز پنج شنبه جاری وارد زاهدان می شوند و مراسم محوری در این شهرستان برگزار می شود که به طور همزمان شهرهای شمال استان نیز از برنامه های این کاروان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 1182973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha