پرداخت بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تسهیلات به مددجویان سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سیستان‌وبلوچستان گفت: تسهیلات پرداختی در حوزه‌های کارگشایی (حمایت)، اشتغال و خودکفایی، درمان، مسکن و تسهیلات فرهنگی بوده که در مجموع بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

«رضا شهرکی» مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان از پرداخت بیش از ۱۰ هزار و ۱۲۰ فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان تحت پوشش و نیازمندان سطح استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 

شهرکی افزود: تأیید استحقاق و نیازمندی بر حسب تشخیص رئیس شاخه یا کمیسیون حمایتی، ارائه درخواست یا معرفی نامه از مراجع ذی‌صلاح و سکونت در محل درخواست وام از شرایط بهره‌مندی از وام‌های قرض الحسنه است.

 

وی تصریح کرد: تسهیلات پرداختی در حوزه‌های کارگشایی (حمایت)، اشتغال و خودکفایی، درمان، مسکن و تسهیلات فرهنگی بوده که در مجموع بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

 

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان بیان داشت: بیشترین تسهیلات در سرفصل کارگشایی بوده که تقریبا ۶۰ میلیارد تومان پرداخت شد و وام‌های اشتغال نیز در رتبه دوم قرار دارد که تعداد ۱۰۷۰ فقره وام، به مبلغ مجموعا ۲۰ میلیارد تومان در سرفصل اشتغال پرداخت شد.

کد خبر 1183093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha