تبرک رضوی زینت بخش سفره های نیازمندان بابلی

رحمانی از توزیع ۱۵۰پرس غذای گرم به همت خادمیاران رضوی همزمان با دهه کرامت به ارزش ۲میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان بابل خبر داد .

«رقیه رحمانی آملی»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی در شهرستان بابل برای دستگیری از نیازمندان و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به طور خاص در ایام منتسب به ولادت حضرت معصومه(س)، حضرت احمد بن موسی(ع) و حضرت رضا(ع) به خط هستند.

 

 مسئول کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل با بیان اینکه تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان نیز از جمله خدمات این خادمیاران در راستای ترویج سیره منور رضوی است، افزود: خادمیاران کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی شهرستان بابل در طی ایام دهه کرامت ۱۵۰ پرس غذا تهیه و در بین خانواده های کم برخوردار بابلی تقسیم کردند.

وی اضافه کرد: جهت  آماده سازی طعام متبرک برای توزیع بین افراد کم برخوردار 2 میلیون تومان شد.

رحمانی خاطرنشان شد: این فریضه خداپسندانه، طنین کرامت و بخشندگی امام رضایی را بین خانواده های کم برخوردار شهر بابل پراکنده کرده  تا رونق بخش سفره دوستداران امام رضا(ع) باشد.

 

برگزاری مسابقه حفظ چهل حدیث رضوی در شهر بابل

وی همچنین از برگزاری مسابقه  حفظ چهل حدیث رضوی، در مدرسه غفاری شهر بابل خبر داد و گفت: کانون جوانان و نوجوانان خدمت رضوی بابل بمناسبت ایام دهه کرامت طی یک بنر فراخوان عمومی، این چهل حدیث اخلاقی از امام رضا(ع) را که به همت کانون جوانان  و نوجوانان در یک جزوه الکتریکی گرداوری شده بود را در اختیار افراد علاقه مند قرار داده؛ تا اینگونه پس از مطالعه جزوه های فرهنگی، این رهاورد های امام رضایی(ع) با هیجان و رغبت بیشتری بر قلب و جان مشتاقان فراگیری سیره و آموزه های امام رئوف نقش بندد.

رحمانی با بیان اینکه آزمون این مسابقه در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد، یادآورشد: به نفرات برتر جوایزی از آئین اختتامیه برنامه های دهه کرامت اهدا می شود. 

کد خبر 1183166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha