فراهم شدن ثبت نام آنلاین برای حجاج اروپایی، آمریکایی و استرالیایی

وزارت حج عربستان امکان ثبت نام الکترونیکی برای حجاج اروپا، آمریکا و استرالیا را فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الرویه، وزارت حج و عمره عربستان سعودی اعلام کرد: زائران از اروپا، آمریکا و استرالیا می توانند به منظور تسهیل در سفر به سرزمین وحی به صورت آنلاین در موسم حج امسال ثبت نام کنند.

 

این وزارتخانه روز دوشنبه در بیانیه ‌ای اعلام کرد: مکانیسم ثبت نام زائران از اروپا، آمریکا و استرالیا برای موسم حج سال 1443 هجری قمری از طریق یک درگاه الکترونیکی با خدمات کامل پشتیبانی و یک مرکز ارتباطی به چندین زبان در شبانه روز فعال است.

 

این وزارتخانه به منظور تسهیل در ثبت نام امکان صدور ویزا به صورت الکترونیکی را فراهم کرده است.

 

در این درگاه الکترونیکی، زائرانی که واکسن کروان را ردیافت کرده باشند و زیر 65 سال باشند می توانند ثبت نام کنند و پیش از ترک کشور نیز باید پی سی آر منفی داشته باشند و اولویت ثبت نام با کسانی است که تا بحال حج نرفته باشند.

 

عامر الخاشل، مدیر اجرایی حج و عمره خطوط هوایی عربستان سعودی، از ورود 41 پرواز حامل بیش از 10 هزار زائر خبر داد که وارد فرودگاه مدینه شده اند.

 

الخاشل در مورد تدارکات برای موسم حج گفت: امروز برنامه ما شامل 268 پرواز بین المللی است که از 15 مقصد بین المللی انجام می شود و بیش از 300 هزار زائر را جابجا می کند و همچنان ورود آنها را به فرودگاه بن عبدالعزیز یا در فرودگاه جده پیگیری می کنیم.

کد خبر 1183176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha