معدوم‌سازی بیش از ۶۱۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در آستارا

بصیری‌مقدم از معدوم‌سازی بیش از ۶۱۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در آستارا از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «فرید بصیری‌مقدم» امروز(سه‌شنبه، ۱۷ خرداد) در گزارش خود به ستاد خدمات سفر، اظهارکرد: در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و نیمه اول خرداد ماه، سه هزار و ۳۵۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان‌اینکه در بازه زمانی اشاره شده، ۵۷ نمونه‌برداری مواد غذایی، ۴۸ مورد نمونه‌برداری نان و ۸۲ مورد نمونه‌برداری آب از شبکه‌های آبرسانی انجام شد، افزود: در این مدت ۲۰۵ مورد اخطاریه بهداشتی صادر شد.

 

وی پلمپ ۳ واحد صنفی متخلف، کلرسنجی ۳ هزار و ۱۸۵ مورد از شبکه آّبرسانی و ۶۱ مورد برخورد با دستفروشان دوره‌گرد و سد معبر را از دیگر اقدامات ماموران و ناظران بهداشت از ابتدای سال جاری تاکنون اعلام کرد.

 

بصیری‌مقدم با اشاره به اینکه در این مدت ۴۲ مورد تخلف داشتیم که به تعزیرات حکومتی معرفی شدند، گفت: همچنین در این مدت به ۱۷ شکایت مردمی رسیدگی و ۴۶ بازدید مشترک به همراه سایر ادارات از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شد .

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا از معدوم‌سازی بیش از ۶۱۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و خاطرنشان‌کرد: ماموران و ناظران بهداشت از ابتدای سال جاری تاکنون بر تدفین ۵ جسد فوتی ناشی از بیماری حاد تنفسی(کرونا) نظارت داشتند که این فوتی‌ها مربوط به فروردین سال جاری بود.

کد خبر 1183184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha