افزایش قیمت ها را لمس می کنیم / مسئولان و نمایندگان نوکر مردم هستند

نیکزاد گفت: برخی گلایه از افزایش قیمت ها دارند اما ما نیز از جای دیگر نیامده ایم و در این مملکت در حال گذران زندگی هستیم و این افزایش قیمت ها را لمس کرده ایم و نگران وضع موجود هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «علی نیکزاد» امروز (17 خردادماه) در آئین کلنگ زنی پارک میر اشرف و پارک خانواده شورابیل گفت: دشمنان انقلاب در حال حاضر به دنبال سه هدف نهایی از جمله ترور شخصیت ها، ایجاد فضای ناامن در فضای مجازی و القا ناامیدی و به بست کشاندن جمهوری اسلامی از طریق اقتصادی هستند.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با دیدن نارضایتی مردم نسبت به اوضاع اقتصادی دشمنان سخت گیر تر از همیشه در حال تلاش برای سلطه اقتصادی علیه ملت ایران هستند.

 

وی ادامه داد: مردم باید هوشیارتر از این در برابر توطئه ها واکنش نشان دهند زیرا فشارهای اقتصادی برای تسلیم ملت در برابر سلطه طلبی استکبار جهانی است.

 

نیکزاد تاکید کرد: برخی گلایه از افزایش قیمت ها دارند اما ما نیز از جای دیگر نیامده ایم و در این مملکت در حال گذران زندگی هستیم و این افزایش قیمت ها را لمس کرده ایم و نگران وضع موجود هستیم.

 

نماینده منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: همه بدانند مسئولان و نمایندگان نوکر مردم هستند و تمام همیت و تلاش آنها برای خدمتگزاری به مردم شریف ایران اسلامی است.

 

نیکزاد یادآور شد: افتتاح این پارک در منطقه وحدت مایه امیدبخشی به اهالی خواهد بود و از اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل تقاضا دارم که عملیات عمرانی این پارک را با جدیت دنبال کنند و سریعتر به سرانجام برسد.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان خادم مردم آمادگی کامل برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرداری اردبیل در مرکز هستم و امیدواریم بتوانیم با همکاری اعضای شورای شهر و شهرداری نیازهای شهری را با پیگیری ها حل و فصل کنیم.

 

کد خبر 1183212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha