فرهنگ سازی کلام و سیره رضوی برای توسعه فرهنگی جامعه لازم است

روحانی کاروان جشن های مردمی زیر سایه ای خورشید در سفر به استان ایلام، گفت: نباید نسبت به فرهنگ جامعه، اعتقادات مردم و دین مردم بی تفاوت باشیم و بایستی برای رشد و تعالی جامعه در امورات فرهنگی تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام« وهاب طالب همت» در آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در ایلام، اظهار کرد: اگر تمام اقشار جامعه وظایف خود را به درستی انجام دهند اما متولیات امورات فرهنگ جامع کوتاهی کنند قطعا جامعه به انحراف کشیده می شود.

 

وی افزود: ما در یک جامعه اسلامی و شیعه زندگی می کنیم که باید نسبت به فرهنگ جامعه، اعتقادات مردم به دین مردم اهمیت داده و برای رشد و تعالی جامعه در امورات فرهنگی تلاش شود.

 

روحانی کاروان جشن های مردمی زیر سایه ای خورشید تصریح کرد: همانطوری که ما در امورات اقتصادی، سیاسی و … شرکت می کنیم بایستی تلاش شود در راستای رشد جامعه در امورات فرهنگی مذهبی نیز حضور فعال داشته باشیم.

 

روحانی کاروان جشن های مردمی زیر سایه ای خورشید گفت: افرادی که به امر کتاب و کتابخوانی ورود می کنند باید سعی کنند دانش  یاد گرفته را به سایرین، خانواده و ..انتقال دهند تا جامعه یکدست به سمت جلو و خداوند متعال حرکت کند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز آیین اختتامیه جشنواره رضوی آغاز فرهنگ سازی کلام  و سیره رضوی در جامعه باشد و باید به این مهم مورد توجه ویژه مسوولان قرار گیرد.

کد خبر 1183264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha