رکاب زنی ۸۰۰ کیلومتری به عشق امام رضا(ع)

جعفرزاده گفت: به همت کانون فرهنگی و ورزشی خدمت رضوی شهرستان بابل، ۱۰ نفر از خادمیاران و ارادتمندان امام رضا(ع) در قالب کاروان دوچرخه سواری مسافت ۸۰۰کیلومتری را به عشق حضور در صحن و سرای امام مهربانی ها در مشهد مقدس رکاب می زنند.

«محمود جعفرزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های فرهنگی و عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان بابل برای پاسداشت دهه کرامت،‌اظهار کرد: خادمیاران علاوه بربرگزاری جشن های مردمی و همراهی با کاروان زیر سایه خورشید، برنامه های تخصصی شامل برگزاری مسابقات فرهنگی، راه اندازی پویش های حفظ سلامت محیط زیست، برپایی اردوهای جهادی و ... را نیز در دست اقدام و اجرا دارند.

 

مسئول دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان بابل با بیان اینکه هرساله در ایام ولادت با سعائت امام رضا(ع) کاروان دوچرخه سواران نیز از جای جای شهرستان بابل راهی مشهد الرضا(ع) میشوند،‌گفت: به همت کانون فرهنگی و ورزشی خدمت رضوی شهرستان بابل، تعداد ۱۰ نفر از خادمیاران و ارادتمندان امام رضا(ع) در قالب کاروان دوچرخه سواری مسافت ۸۰۰کیلومتری را به عشق حضور در صحن و سرای امام مهربانی ها در مشهد مقدس رکاب می زنند.

وی افزود: این دوچرخه سواران با هدف گرامیداشت سالروز ولادت کریمه اهل بیت و میلاد خجسته امام مهربانی و در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ارزش‌های اسلامی در بین ورزشکاران، حرکت خود را در قالب کاروان دوچرخه سواری در مسیر  استان‎ های گلستان، خراسان شمالی به مشهد مقدس آغاز کردند.

جعفرزاده اذعان کرد: دوچرخه سواران مازندرانی از کانون خدمت رضوی بابل، دل در هوای حریم یار گذاشته و با شعار ایمان، ایثار، اقتدار و انتظار، راهی دیار معشوق شدند تا در دهه پرخیر و برکت کرامت و همزمان با میلاد فرخنده امام مهربانی‎ ها و در صحن و سرای ولی نعمتمان با آن امام همام تجدید بیعت کنند.

کد خبر 1183269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha