پرچم دستباف بانوی هنرمند عنبرآبادی هدیه به رهبر معظم انقلاب می شود

ظهر امروز در حاشیه سفر مسئولین شهرستان عنبرآباد به روستای بن طاقین بانوی هنرمند خانم زهرا الله توکلی پرچم سه رنگ ایران را که به یاد شهدا بافته بود به رهبر معظم انقلاب اسلامی اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز در حاشیه سفر مسئولین شهرستان عنبرآباد به روستای بن طاقین بانوی هنرمند خانم زهرا الله توکلی پرچم سه رنگ ایران را که به یاد شهدا بافته بود به رهبر معظم انقلاب اسلامی اهدا کرد.

 

حجت الاسلام «حمید بامری» ضمن تشکر از اقدام پسندیده بانوی هنرمند عنبرآبادی، گفت: امروز در سفری که منطقه عشایری بن طاقین داشتیم این بانو پرچم ایران اسلامی را که به یاد شهدا بافته بود به مقام معظم رهبری هدیه کردند.

 

امام جمعه شهرستان عنبرآباد اظهار کرد: توکلی اعلام کرد که حاضر به فروش این پرچم به هر قیمتی نبودن و فقط آرزو دارد به عنوان هدیه به دست رهبر عزیزمان برسد.

 

پرچم سه رنگ ایران اسلامی را به یاد شهدا بافتم

 

«زهرا الله توکلی» در این باره، گفت: پرچم سه رنگ ایران اسلامی موجب سرافرازی همگان است و من این پرچم را به یاد شهید احمد توکلی و دیگر شهدا بافته ام.

 

این بانوی هنرمند عنبرآبادی خاطرنشان کرد: آرزو داشتم این پرچم را که با زحمت فراوان بافته ام به رهبر معظم انقلاب اسلامی هدیه کنم.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: این پرچم دستباف امروز تحویل امام جمعه شهرستان عنبرآباد شد تا به دفتر رهبر معظم انقلاب ارسال شود.

کد خبر 1183271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha