واگذاری ۱۵ هزار متر مربع اراضی به دانشگاه علوم پزشکی کاشان

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از واگذاری ۱۵ هزار متر مربع از اراضی مجاور پل روگذر اتوبان راوند به صورت تجمیعی به این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر علیرضا مفرح در گفت و گو با خبرنگاران گفت: ۱۵ هزار متر مربع از اراضی اتوبان راوند به دانشگاه علوم پزشکی کاشان واگذار می‌شود.

 

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این اراضی قبلا به صورت قطعات پراکنده در این منطقه بوده است که به صورت تجمیعی به دانشگاه واگذار می‌شود.

 

دکتر مفرح ادامه داد:  نشستی در ارتباط با مشکلات مالکیتی زمین های دانشگاه در مجاورت پل روی گذر اتوبان راوند با حضور مالکین مشاعی اراضی مذکور برگزار و موانع در این خصوص برطرف شد.

 

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت خیرین منجر به حل مباحث اساسی و مهم خواهد شد و خوشبختانه عملکرد خوب خیرین سلامت منجر به دستاوردهای مهمی در عرصه سلامت شده است.

 

مفرح با اشاره به اینکه آنچه در آینده از ما باقی خواهد ماند همین باقیات صالحات هست، تصریح کرد: همین اقدامات و خدمت به خلق خدا موجب ماندگاری اعمال می شود.
 

کد خبر 1183315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha