ثبت نام موکب ‌داران اربعین در فارس آغاز شد

قاسمی گفت: ثبت ‌نام موکب ‌داران اربعین در فارس آغاز شده است و متقاضیان می توانند با اعلام اطلاعات خود در سامانه موکب ‌داران ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسکندر قاسمی»، امروز (سه شنبه 17 خرداد) با اشاره به آغاز ثبت ‌نام موکب ‌داران اربعین در فارس در جمع خبرنگاران گفت: موکب ‌داران اربعین باید برای سال جاری مجوز خود را تمدید کنند زیرا مجوز موکب ‌داران باید سالانه صادر و تمدید‌ شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس افزود: اعزام کاروان های اربعین منوط به تصمیم گیری در جلسات مشترک ایران و عراق خواهد بود و فعلا ثبت ‌نام و تمدید مجوز موکب‌ داران دلیل بر اعزام آنها نیست.

قاسمی تاکید کرد: شرایط اعزام و یا شرکت در اربعین به اعلام ستاد اربعین کشور بستگی دارد و موکب ‌داران جهت ثبت‌ نام یا تمدید مجوز خود به سامانه عتبات عالیات و سامانه موکب‌ داران می توانند مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: نیازی به حضور موکب‌ داران در ستاد بازسازی عتبات عالیات نیست و متقاضیان می توانند با اعلام اطلاعات خود در سامانه موکب ‌داران ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس اقدام به ثبت نام کنند.

کد خبر 1183362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha