مسجدی‌ها در دهه کرامت خدمت کریمانه را گفتمان‌سازی کرده‌اند

حجت‌الاسلام صیفی با تاکید بر عملیاتی کردن مفاهیم مرتبط با دهه کرامت در جامعه، گفت: تلاش اهالی مساجد، فرهنگ و هنر انقلابی توانسته خدمت کریمانه را در کشور گفتمان‌سازی کند.

حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا صیفی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شعار و عناوینی که برای دهه کرامت انتخاب می شود، بسیار دقیق و مناسب با این دهه است، اظهار کرد: با توجه به موضوع جهاد تبیین که مقام معظم رهبری مطرح کردند، نیاز است که از ظرفیت مناسبت هایی همچون دهه کرامت برای تبیین عالمانه دستاوردهای نظام استفاده کرد.

 

معاون حوزه علمیه حضرت حجت (عج) (واقع در تهران، خیابان 16 متری امیری)، اضافه کرد: یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفتمان سازی درباره کمک مومنانه به نیازمندان است که الحمدالله تلاش اهالی مساجد، فرهنگ و هنر انقلابی توانسته خدمت کریمانه را در کشور گفتمان سازی کند.

 

وی گفت: طرح میز خدمت که چند سالی است در کشور راه اندازی شده و مسئولان شهری، استانی و کشوری را در مساجد پاسخگوی سوالات مردم کرده است، نمونه ای از خدمت کریمانه ای محسوب می شود که در دوره انقلاب اسلامی گسترش یافته است.

 

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: همه گروه های حوزه فرهنگ و هنر باید با محوریت مساجد مفاهیم متعالی مرتبط با دهه کرامت را در جامعه پیاده و عملیاتی کنند که ما این کار را با همکاری طلاب و استادان حوزه علمیه حضرت حجت (عج) در سطح منطقه ۱۱ تهران انجام دادیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: دهه کرامت یعنی دهه احترام به همه، یعنی اینکه ما وظیفه داریم به همه افراد فارغ از رنگ ها، نژادها و قومیت ها احترام بگذاریم همچنان که امسال نیز در دهه کرامت کمک مومنانه اهالی مساجد و گروه های جهادی حوزوی میان تمام اقشار ایران اسلامی فراگیر شده است.

 

کد خبر 1183379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha