جشن میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با محوریت کانون های فهما البرز برگزار می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اینکه دهه کرامت فرصت تبیین ارزش های ایمانی و الهی با درک آموزه های معرفتی برگرفته از مسائل دینی و ولایی است گفت: جشن میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با محوریت کانون های فهما البرز برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با اشاره به اهمیت گرامی داشت دهه کرامت با هدف تبیین فرهنگ رضوی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که میلاد حضرت شاهچراغ را هم در این میان شاهد هستیم نامگذاری شده است.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: دهه کرامت فرصت تبیین ارزش های ایمانی و الهی با درک آموزه های معرفتی برگرفته از مسائل دینی و ولایی است.

 

وی با بیان اینکه برپایی سرود سلام فرمانده که به واقع استغاثه به امام عصر(عج) است در ایام دهه کرامت فرصتی برپایه برنامه های هنری است بیان کرد: ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز را نیروهای نوجوان و جوان به ویژه کودکان در بر می گیرد که با حضور پرشور خود در فضای مسجد با محوریت کانون های فهما شاهد رشد معرفتی آنان و رضایتمندی خانواده ها در مسیر تربیت اسلامی هستیم. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: ایام کرامت به عنوان مهمترین ایام فرهنگی سال تلقی می شود که همواره شاهد برنامه ریزی هدفمند کانون های فرهنگی هنری مساجد برای برپایی برنامه های اثرگذار هستیم. 

 

 

 

کد خبر 1183382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha