حفظ هویت انقلابی جامعه، پیش نیاز تقویت اُمید به آینده است

حجت الاسلام والمسلمين ديرباز تصریح کرد: از جمله پیش نیازهای تقویت اُمید به آینده در کشور، حفظ هویت انقلابی اعضای جامعه است. 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در حرم مطهر حضرت امام(ره) اظهار داشت: یکی از نکات مهمی که رهبر معظم انقلاب در مراسم شکوهمند 14 خرداد بیان فرمودند این بود که مردم و جوانان نگذارند از انقلاب اسلامی هویت زدایی شود.

 

 

وی افزود: اگر خدای ناکرده از انقلاب هویت زدایی شود، دشمن خیلی راحت می تواند به اهداف شوم خود دست یابد، چرا که در سایه هویت و روحیه انقلابی مردم، امید آن ها به آینده تقویت خواهد شد و در این صورت دشمن نخواهد توانست اهدافش را محقق کند.


 

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با تأکید بر اهمیت اهتمام نسبت به جهاد تبیین گفت: متأسفانه برخی در داخل در تحلیل و بررسی شرایط کشور، تنها مشکلات و به قول معروف، نیمه خالی لیوان را می بینند و حال آن که در کنار نقاط ضعف و کم کاری ها باید نقاط قوت و دستاوردها را نیز مورد توجه قرار داد.

 


وی با اشاره به این که یکی از اهداف اصلی دشمن در شرایط فعلی، حفظ و تقویت اُمید در جامعه است، ابراز داشت: دشمن به موازات تحریم، با جریان تحریف می کوشد که وقایع و حقایق را آن گونه که خود می خواهد در ذهن مخاطب ایرانی جا بیندازد که در این راستا جهاد تبیین رسانه ها و جوانان مؤمن و انقلابی، بسیار ضروری و لازم است.
 

کد خبر 1183385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha