تبیین سیره امام خمینی(ره) راهبرد و الگوی معرفتی برای نسل امروز است

نجف نیا با اشاره به اهمیت تبیین سیره معنوی و سیاسی امام خمینی(ره) گفت: برنامه ریزی دقیق و هدفمند یکی از ویژگی های بارز شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) است که توجه به آن در ابعاد مختلف زندگی موثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « فرید نجف نیا» با حضور در آیین قیام ۱۵ خرداد که سه شنبه ۱۷ خرداد در سالن سیروس صابر برگزار شد گفت: تبیین سیره امام خمینی(ره) راهبرد و الگوی معرفتی برای نسل امروز است.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز افزود: برنامه ریزی دقیق و هدفمند یکی از ویژگی های بارز شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) است که توجه به آن در ابعاد مختلف زندگی موثر است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به شخصیت و زندگی بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان کرد: امام خمینی(ره) در بخش های مختلف زندگی اعم از زمان استراحت، مطالعه، رفت و آمد و ... همواره به نظم و برنامه توجه داشتند.

 

وی ادامه داد: آن امام بزرگوار، برنامه ریزی های خود را در زمان های معین در نظر داشتند، تقید زمانی و اخلاقی ایشان به برپایی نماز اول وقت، انس با کلام الله مجید، مداومت بر قرائت ادعیه از آن جمله است.

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: از جمله دعاهایی که آن حضرت توجه ویژه ای به آن داشتند، دعای کمیل، مناجات شعبانیه و دیگر دعاهایی است که تصرع و استغاثه به درگاه آن حضرت را به همراه داشت. 

 

 

کد خبر 1183395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha