پیکر ۴۳ جانباخته حادثه متروپل به خانواده هایشان تحویل شد/ عملیات آواربرداری متروپل رو به پایان است

عباسپور آخرین آمار جانباختگان حادثه ساختمان متروپل آبادان را ۴۳ نفر اعلام کرد و گفت: پیکر این تعداد جانباخته به خانواده هایشان تحویل شده است و عملیات آواربرداری نیز رو به اتمام است.

«احسان عباسپور» امروز (سه‌شنبه ۱۷ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به روند عملیات آواربرداری و جستجوی مفقودین احتمالی حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: مراحل آواربرداری و جست‌وجو در محل حادثه متروپل برای پیدا کردن پیکرهای احتمالی و آماده سازی مکان برای تخریب کلی به صورت مرحله به مرحله همچنان با دقت و سرعت ادامه دارد.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از کشف ۴۳ پیکر در حادثه متروپل تاکنون خبر داد و افزود: پیکر همه جانباختگان پس از شناسایی و تایید پزشکی قانونی و دانشگاه علوم پزشکی آبادان به خانواده‌های آنان تحویل شده است.

 

وی با بیان اینکه تجهیزات و امکانات لازم توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه به عنوان پیمانکار تخریب ساختمان متروپل در محل فراهم است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد تصریح کرد: عملیات آواربرداری ساختمان متروپل با سرعت گرفتن کار و تلاش گروه‌های آواربردار و جست‌وجو رو به پایان بوده و بیشتر نقاط محل حادثه تسطیح شده است.

 

عباسپور با اشاره به اینکه پیکر جانباختگان ساختمان متروپل بر اساس فهرست مفقودانی که اعلام شده بود از زیرآوار خارج شده است اضافه کرد: در عملیات آواربرداری و جست‌وجو برخی اعضای بدن نیز پیدا شده که برای شناسایی تحویل پزشکی قانونی شده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به رسیدن گروه‌های آواربردار به زیرزمین ساختمان متروپل، جست‌وجو برای پیکرهای احتمالی زیر آوار همچنان ادامه دارد و عملیات متوقف نشده است.

 

 فرماندار ویژه آبادان به نحوه تخریب بقایای مانده از ساختمان متروپل نیز اشاره کرد و یاد آور شد: ابعاد این عملیات با نظر کارشناسان بررسی شده که به زودی آغاز خواهد شد تا خیابان اصلی امیری آبادان (محل وقوع حادثه) به روال عادی باز گردد.

 

کد خبر 1183404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha