کاروان زیر سایه خورشید وارد آبادان شد/ دیدار خدام حرم رضوی با خانواده های جانباختگان حادثه متروپل آبادان

خادمان حرم امام رضا (ع) در پانزدهمین سال از حرکت کاروان‌ زیر سایه خورشید پس از ورود به آبادان و پس از حضور در گلزار شهدای این شهر با خانواده جانباختگان حادثه متروپل دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، خدام حرم مطهر امام هشتم شیعیان (ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید امروز (سه شنبه ۱۷ خرداد) در پانزدهمین سال از حرکت این کاروان با در دست داشتن پرچم متبرک بارگاه ثامن الحجج (ع) پس از ورود به آبادان و حضور در گلزار شهدای این شهر به دیدار خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل رفتند و با بازماندگان این حادثه در آبادان و مینوشهر ابراز همدردی کردند.

 

هر ساله با آغاز دهه کرامت کاروان‌ خدام امام رضا (ع) به همراه پرچم مقدس مطهر حرم رضوی به نقاط مختلف کشور سفر می کنند تا فرصت زیارت پرچم حرم امام رئوف را در میان کسانی که سفر به مشهد مقدس در توانشان نیست طواف می دهند.

 

«حجت الاسلام محمد ناصر انتصاری» در این آئین معنوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: هر ساله با آغاز دهه کرامت کاروان‌های خادمان امام رضا (ع) به همراه پرچم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید به نقاط مختلف کشور سفر می‌کنند.

 

سرپرست کاروان زیر سایه خورشید افزود: با توجه به حادثه ناگوار ریزش ساختمان متروپل آبادان که منجر به جانباختن تعدادی از هموطنان شد، خادمان امام رضا (ع) به همراه پرچم متبرک حرم رضوی به منظور دلجویی و تسلی خاطر بازماندگان به منازل خانواده‌ های جانباخته این حادثه رفتند تا به برکت این پرچم بخشی از درد و آلام آنها التیام داده شود.

 

وی تصریح کرد: این حادثه برای همه ایران تلخ و ناگوار بود و تمام ملت ایران در غم مردم خونگرم آبادان شریک هستند و امیدواریم در هیچ کجای کشور دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

 

کد خبر 1183406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha