کاروان خادمان حرم رضوی در جمع مردم آشخانه قرار گرفت

کاروان زير سايه خورشيد، امروز سه شنبه، ۱۷ خردادماه همزمان با هفتمین روز از ایام دهه کرامت،  با غبار روبی مزار شهدای شهر آشخانه وارد شهرستان مانه و سملقان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ کاروان زیر سایه خورشید، امروز در دیدارها و برنامه های مختلف مردمی و نهادهای شهرستان مانه و سملقان حضور یافت و فضا را متبرک به عطر اشک شوق تمسک به امام مهربانی کرد.

 

«ایوب قاسمی» رابط اجرای طرح زیر سایه خورشید در شهرستان مانه و سملقان و مدیر کانون مسجد پنج تن آشخانه در این باره گفت: اهالی مانه و سملقان در دیداری مردمی از چهارراه شهرداری به استقبال کاروان زیر سایه خورشید رفتند و از همین مکان هم قدم با خدام رضوی به سمت مزار دو شهید گمنام راهی شدند و با غبارروبی و گلباران مزار شهدا برنامه ها در این شهرستان آغاز شد.

 


وی همچنین به دیدار خادمان رضوی با حجت الاسلام شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه و حضور در جمع بسیجیان مخلص و تجلیل از فعالان فرهنگی در این مراسم و دیدار با خانواده مرحوم «مریم جوادی» فرزند شهید جوادی، که پس از مرگ مغزی اعضایش به دیگر بیماران جان تازه بخشیده بود، دلجویی از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست «مرکز ریحانه» اشاره کرد.

 


وی برگزاری جشن «دختران آفتاب» با حضور خدام رضوی و تجلیل از دختران فعال فرهنگی در حوزه علمیه خواهران را به دیگر برنامه‌ها افزود و گفت: عیادت از بیماران بیمارستان پورسینای آشخانه و تجلیل از کادر درمان از دیگر برنامه‌ها بود.

 


قاسمی دیدار با کارکنان دادگستری مانه و سملقان و نیز حضور در جمع فرهنگیان و معلمان این شهرستان را نیز در ادامه برنامه ها افزود.

 

 

 

کد خبر 1183409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha