کمک به درمان ۱۲۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج استان سمنان

کاشفی از کمک به درمان ۱۲۰۰بیمار خاص و صعب‌العلاج خبردادوگفت: علاوه بر بهره‌مندی این افراد از خدمات بهداشتی و درمانی برای تأمین تجهیزات پزشکی این بیماران نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «میثم کاشفی» درجمع خبرنگاران با بیان اینکه به درمان یکهزار و ۲۰۰ بیمار خاص و صعب‌العلاج کمک می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر بهره‌مندی این افراد از خدمات بهداشتی و درمانی برای تأمین تجهیزات پزشکی این بیماران نیز اقدامات لازم انجام خواهد شد.

 

قائم مقام کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۹۴۵ سالمند تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، اضافه کرد: خیران می‌توانند با کمک خود به مددجویان تلاش کنند تا برای این نیازمندان زندگی بهتر ساخته شود.

 

وی با اشاره به پرداخت سرانه درمانی، سبد کالا و معیشتی به سالمندان تحت پوشش اظهارداشت: اگرچه همراهی خیران خوشبختانه در این زمینه مطلوب بوده است اما دست یاری نیکوکاران را برای تهیه معیشت و سبد کالا به گرمی می‌فشاریم.

 

کاشفی با بیان اینکه کمیته امداد برای تأمین آینده خانوار با پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی گام بلندی برداشته است، بیان کرد: هدف از این اقدام تأمین آتیه و فراهم آوردن فرصت بازنشستگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.

 

قائم مقام کمیته امداد امام استان سمنان با اشاره به اینکه علاوه بر خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد ۶۵۰ خانواده به سرپرستی زنان نیز حق بیمه تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود، افزود: ارزیابی سلامت زنان، طرح‌های غربالگری بهداشت، بهسازی محیط‌های خودکفایی و مواردی نظیر تهیه بسته‌های غذایی نیز برای مناطق محروم در دست اقدام است.

 

وی به هم افزایی نهاد‌های حمایتی برای کمک هر چه بیشتر به اقشار آسیب پذیر جامعه،اشاره و تاکید کرد: بیش از ۱۳۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان سمنان در حال خدمت به نیازمندان است.

کد خبر 1183448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha