۲۷۰ برنامه زیر سایه خورشید در هرمزگان اجرا شده است

بهادری از اجرای ۲۷۰ ویژه برنامه جشن های زیر سایه خورشید در هرمزگان خبرداد و گفت: این برنامه ها از ابتدای دهه کرامت با حضور کاروان خدام رضوی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «حبیب بهادری» در همایش بزرگ خانواده رضوی در سالن فردوسی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه همایش خانواده رضوی یکی از ۲۷۰ برنامه‌ای است که در استان هرمزگان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این همایش به همت جوانان هرمزگان و خادمیاران با همکاری سایر دستگاه‌ها برگزار شده است.

 

وی تلاش برای معرفی سبک زندگی ایرانی و اسلامی و رضوی را ازجمله اهداف برگزاری همایش خانواده رضوی ذکر کرد و افزود: تاکنون برنامه های مختلفی در حوزه خانواده با محوریت سبک زندگی رضوی اجرا شده که یکی از آن‌ها تامین لوازم زندگی است.

 

مسئول کانون های خدمت رضوی استان هرمزگان ادامه داد: با پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی از هشت هزار تومان تا ۸۸۸هزار تومان توانستیم ۸۰ سری لوازم زندگی را فراهم کنیم و در شب ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) جشن اهدای این لوازم زندگی برگزار شد.

 

بهادری در ادامه به برنامه های جشن های زیر سایه خورشید اشاره و عنوان‌کرد: با اجرای ۲۷۰ برنامه زیرسایه خورشید در هرمزگان، سراسر هرمزگان به صحن و سرای باصفای علی بن موسی‌الرضا(ع) تبدیل شده است.

 

 

 

 

کد خبر 1183481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha