توزیع ۲۰۰ پرس اطعام مهدوی همزمان با دهه کرامت  در کانون ماه بنی هاشم ملایر

نظری گفت: هر ماه در این کانون طرح اطعام مهدوی اجرا می‌شود که این برنامه یا همکاری خیرین و هیات امنای مساجد اجرا و هر ماه ۲۰۰ پرس غذای گرم توزیع می شود که در ایام دهه کرامت نیز انجام خواهد شد.

«ستاره نظری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه‌های مختلفی را در این کانون برگزار می‌شود.

 مدیر کانون فرهنگی و هنری ماه بنی هاشم ملایر از  برگزاری جشن ویژه میلاد امام رضا (ع)در این کانون همزمان با سالروز میلاد امام هشتم خبر داد و تصریح کرد: این برنامه ها شامل مداحی، برنامه های متنوع فرهنگی پخش شیرینی و شربت و.. خواهد بود.

 وی همچنین با بیان اینکه هر ماه در این کانون طرح اطعام مهدوی اجرا می‌شود افزود: این برنامه یا همکاری خیرین و هیات امنای مساجد اجرا و هر ماه 200 پرس غذای گرم  توزیع می شود.

نظری برگراری جشن ها و مراسم عزاداری در مناسبت های مختلف را از دیگر برنامه‌های این کانون دانست و تصریح کرد: برگزاری دعای ندبه هر صبح جمعه با پذیرایی صبحانه از شرکت کنندگان نیز در این کانون در فضای مسجد انجام می‌شود.

 وی با بیان اینکه  بیشترین اعضای این کانون از کودکان و نوجوان هستند  افزود: نبود بودجه لازم و مشکلات مالی یکی از مشکلات ما است و نیاز است تا امکانت بیشتری برای این کانون فراهم شد تا بتونیم اعضا را در کانون نگه داریم و بتوانیم اعضای بیشتری را جذب کنیم.

 وی نیاز به داشتن قرآن و رحل را یکی از ضروریت‌های کانون برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه برای برگزاری برنامه های روخوانی و روانخوانی قرآن کمبود قرآن دارم و تعداد قرآن های این کانون بسیار محدود است.

نظری نیاز به وسایل ورزشی را از دیگر ضروریت های کانون دانست و افزود: در این زمینه نیز با توجه به استعدادهای خوبی که در بین کودکان ونوجوان در ورزش داریم  حتی نمی توانیم امکانات اولیه را برای آنها فراهم کنیم.

  وی با بیان اینکه برای برگزاری کلاس های اوقات فراغت نیز نیازمند حمایت بیشتر هستیم گفت: در صورت فراهم شدن امکانات و استقبال از برنامه های تابستانی کلاس های اوقات فراغت را برای را اعضا خواهیم داشت.

وی گفت: کانون ماه بنی هاشم ملایر از سال 1388 در شهرستان ملایر تاسیس شده است و در حال حاضر بیش از 40 عضو فعال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری ماه بنی هاشم ملایر  با بیان اینکه این کانون در ایام کرونا فعالیت های کمی داشته است گفت: با توجه به فرو کش شدن تب کرونا این فعالیت ها دوباره احیا شده و در حال حاضر فعالیت های فرهنگی کانون به خوبی در حال انجام است.

کد خبر 1183515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha