۱۹۰ کودک زیر پوشش کمک تغذیه کمیته امداد هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: ۱۹۰ کودک زیر پوشش کمک تغذیه کمیته امداد این شهرستان هستند.

«اصغر نورمحمدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان به برنامه رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال اشاره کرد و افزود: 190 نفر از کودکان زیر پنج سال این شهرستان تحت پوشش این خدمت کمیته امداد هستند که توسط مرکز بهداشت شناسایی و با معرفی آنان ماهانه یک میلیون ریال سبد غذایی به آنان کمک می شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان درباره کودکان اظهار کرد: کودکان زیر پنج سال دچار سوء تغذیه از طریق بهداشت به کمیته امداد معرفی شده و این کمیته سبد کالای تغذیه ای را برای این کودکان در نظر می گیرد که پس از مشخص شدن پایش رشد آنها توسط مرکز بهداشت، ظرف یکسال کودکان از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) تغذیه خواهند شد.

 

نورمحمدیان عنوان کرد: همچنین 447 مادر باردار و شیرده زیر پوشش کمک های تغذیه ای کمیته امداد این شهرستان هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: بیشترین مادران باردار و شیرده جهت پوشش کمک های تغذیه ای شهرستان از روستا می باشند و از مجموع، 80 نفر شهری و 367 نفر روستایی هستند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان در خصوص تغذیه مادران باردار و شیرده افزود: در طرح تغذیه مادران باردار و شیرده نیز با همکاری بهداشت، مادرانی که سوء تغذیه دارند شناسایی شده و تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

 

هم اکنون ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر مشتمل  بر ۹ هزار و ۳۰۷ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

 

کد خبر 1183519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha