توزیع بسته های معیشتی و برگزاری اردو همزمان با دهه کرامت توسط کانون حضرت ابوالفضل(ع) جیجان رود ملایر

سعادت گفت:همزمان با دهه کرامت برگزاری اردو برای اعضای کانون و توزیع بسته های معیشتی را در بین نیازمندان توسط کانون حضرت ابوالفضل (ع)جیجان رود ملایر انجام می شود.

«افسر سعادت» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع)و گرامیداشت دهه کرامت بر نامه‌های جشن توسط کانون حضرت ابوالفضل روستای جیجان رود ملایر در حال برگزاری است

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری  حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر  به برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد حضرت معصومه (س)در این کانون در سالروز ولادت بانو اشاره کرد و افزود: در این راستا جشن با شکوهی با حضور دختران روستا و همچنین بانوان برگزار و برنامه‌های متنوع نیز در این جشن برگزار شد

 وی از برگزاری ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا دراین کانون همزمان  با سالروز ولادت امام خوبیها خبر داد و تصریح کرد:این جشن نیز با برنامه‌های متنوع شامل سخنرانی، مداحی،  توزیع نذورات و ... همراه خواهد بود.

سعادت برگزاری نشیت بصیرتی و شناخت شخصیت حضرت معصومه(س) و امام رضا و فلسفه دهه کرامت با حضور یکی از هادیان سپاه ملایر را از دیگر برنامه های کانون در دهه کرامت برشمرد.

 وی همچنین به برگزاری اردوی اعضای کانون با همکاری بسیج در این ایام اشاره کرد و گفت: حدود 60 تا 70 نفر بانوان در ابن اردو حضور دارند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت ابوالفضل جیجان رود همچنین از توزیع 3 بسته معیشتی برای سه خانواده درابن ایام توسط کانون خبر داد و افزود: این بسته ها  شامل وسایل کمک پزشکی رو و مواد غذایی خشک بود که بین سه خانوده معلول و بیمار نیازمند با مبلغ حدود 5 میلیون تومان هزینه توزیع شد.

 وی گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای جیجان رود ملایر از سال 94 با مجور رسمی کانون های مساجد تاسیس شد و کانون حدود یکصد نفر عضو دارد که بیشترین اعضای این کانون دانش آموزان و بانوان جوان هستند.

کد خبر 1183520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha