ارائه آموزش‌های فنی و حرفه با توجه به نیاز بازار نیاز سنندج است

عسکری گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه با توجه به نیاز بازار مهم‌ترین نیاز امروز در شهرستان سنندج است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حسن عسکری سرپرست فرمانداری سنندج امروز صبح چهارشنبه 18 خرداد ماه در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کردستان، اظهار کرد: معتقدم فنی و حرفه‌ای جز مراکز حساس و بسیار مهم است و باید به صورت ویژه در کانون توجه قرار گیرد.

 

سرپرست فرمانداری سنندج سنندج خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در کشور اشتغالزایی و تامین مسکن است.

 

عسکری با بیان اینکه در حوزه اشتغال مشکلات زیادی داریم که بخش جدی از آن توسط فنی و حرفه‌ای قابل حل است، گفت: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه با توجه به نیاز بازار مهم‌ترین نیاز امروز در شهرستان سنندج است.

 

وی تصریح کرد: فرهنگ مهارت‌آموزی باید در جامعه نهادینه شود لذا می‌طلبد مسوولان در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی نقش ویژه‌ای ایفا کنند.

 

سرپرست فرمانداری سنندج با اشاره به اینکه ارائه آموزش‌های مهارتی راه برون‌رفت از مشکل بیکاری در جامعه است، گفت: در کنار ارائه آموزش‌های بازارمحور، باید به ایجاد بازار مناسب برای عرضه تولید به صورت ویژه توجه کرد.

 

عسکری خاطرنشان کرد: فنی و حرفه‌ای باید در خط مقدم ایجاد اشتغال باشد و با توجه به نیاز بازار، آموزش‌های مهارتی به مخاطبین ارائه دهد.

 

سرپرست فرمانداری سنندج با بیان اینکه رفع مشکل بیکاری در جامعه از مطالبات جدی مردم و مسولان در راس نظام است، گفت: ایجاد اشتغال پایدار نیازمند برنامه‌ریزی اصولی و عزم جهادی تک‌تک متولیان امر است و همه باید در میدان عمل حضور پیدا کند.

کد خبر 1183526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha