صدور ۵۰۰ فقره برگه توصیه نامه برای شهرک های صنعتی استان البرز

عقاب نشین با اعلام خبر صدور ۵۰۰ فقره برگه توصیه نامه برای واحدهای صنعتی در حوزه ایمنی، بهداشت، انرژی و محیط زیست طی سال ۱۴۰۰ گفت: این طرح با هدف صیانت از سلامت و جان نیروهای شاغل در بخش های صنعتی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حمیدرضا عقاب نشین» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر صدور ۵۰۰ فقره برگه توصیه نامه برای واحدهای صنعتی در حوزه ایمنی، بهداشت، انرژی و محیط زیست طی سال ۱۴۰۰ گفت: این طرح با هدف صیانت از سلامت و جان نیروهای شاغل در بخش های صنعتی انجام شده است. 

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز افزود: از جمله امکانات با هدف امدادرسانی و حضور به موقع نیروهای آتش سوزی در منطقه شهرک های صنعتی امکان بهره مندی از چند دستگاه خودرو آتش نشانی است. 

 

به گفته وی، برپایی دوره های آموزشی رایگان ویژه کارکنان شهرک در واحدهای صنعتی با هدف حفظ ایمنی، کنترل و پیشگیری در قالب برپایی مانور نیروهای آتش نشانی از جمله دیگر برنامه های انجام شده است. 

 

وی با اشاره به کاهش ۱۷ درصدی حوادث در سطح شهرک های صنعتی استان البرز ادامه داد: افزایش ایمنی و حضور دستگاه های آتش نشانی با هدف حفظ کارکنان از جمله مسائلی است که کاهش ۱۵ درصدی حوادث در این شهرک ها را به همراه داشته است. 

 

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: امکان بهره مندی از تانکر حمل آب ۳۰ هزار لیتری، اطفاء حریق، تحویل ۲ دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات ایمنی، نجات و آتش نشانی در سطح شهرک های صنعتی البرز از جمله اقدامات دیگری است که انجام شده است. 

 

کد خبر 1183604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha