راه اندازی مرز چیلات  مطالبه جدی مردم دهلران است

امام جمعه دهلران گفت: راه اندازی مرز چیلات از مطالبات جدی مردم دهلران است و قطعا با راه اندازی این مرز می توان خدمات بهتر و تسهیل در تردد را برای زاوار اربعین حسینی در استان ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دهلران، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» صبح امروز۰۱۸ خرداد) در جلسه ستاد اربعین این شهرستان، اظهار کرد: مردم ولایت مدار دهلران در طول سالیان گذشته ثابت کرده اند با عشق به امام حسین(ع) در خدمت زائران هستند.

 

وی با اشاره به اینکه نیمی از زائرین در مسیر شهرستان دهلران تردد می کنند، گفت: توجه به زیرساخت های جاده ای دهلران  و تخصیص بودجه های اربعین به صورت ویژه مد نظر مسئولان استان باشد.

 

امام جمعه دهلران یادآور شد: در سال های گذشته همواره مرد در بحث خدمات رسانی به زائرین پای کار بودند و امسال باتوجه به شرایط خاص آب هوایی نیاز است استان های معین در دهلران برای خدمت به زائران کمک کنند.

 

وی بر ضرورت ایجاد سایبان و سرویس بهداشتی مناسب در محل های پذیرایی از زائران تاکید و خاطرنشان کرد: کمیته مردمی اربعین به زودی تشکیل و نسبت به برنامه ریزی برای برپایی موکب ها در پذیرایی از زائران اربعین اقدام خواهد کرد.

 

کد خبر 1183609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha