ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در ایلام تشکیل شد

نشست ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در ایلام با حضور مدیران و مسئولان دستگاه ها، نهادهای مرتبط و اعضای این ستاد در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، صبح امروز(۱۸ خرداد) در این نشست، اظهار کرد: از ششم تا دوازدهم  تیرماه که یادآور وقایعی مهم در تاریخ انقلاب اسلامی بوده، به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

 

حجت الاسلام «علی چراغی پور» افزود: ششم تیر سال ۶٠ روز ترور مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر، حادثه هفتم تیر همان سال و شهادت دکتر بهشتی و ٧٢ تن از یاران انقلاب اسلامی،  به شهادت رساندن محمد کچویی رئیس زندان اوین به دست منافقین در  هشتم تیر همان سال،  ترور شهید صدوقی روز ١١ تیرماه سال ۶١ در یزد، بمباران شیمیایی سردشت در هشتم تیر ۶۶،  هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ مسافر در ١٢ تیرماه سال ۶٧ از جمله اتفاقاتی است که  از ششم تیر تا دوازدهم تیر به دست آمریکای جنایتکار انجام شده است.
 

وی تصریح کرد: برنامه هایی با توجه به شرایط سیاسی حال و آینده و اقتضائات روز و نگاه تکمیلی به حقوق بشر آمریکایی و سیاست‌های خصمانه این کشور در مقابل جمهوری اسلامی ایران در این هفته برگزار می‌شود.
 

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی  با هدف روشنگری جامعه درباره سیاست‌های خصمانه و طاغوت اعظم زمان  از تمامی ظرفیت های موجود در جهت اجرای پرمحتوای برنامه ها بهره خواهیم برد.

 

گفتنی است در این نشست در خصوص برگزاری آئین های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و برگزاری برنامه های تبیینی برای نسل جوان بحث و تبادل نظر شد.

 

 

کد خبر 1183660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha